Vytváření pokročilých segmentů

Nebojte se. Slovo "pokročilých" v nadpisu neznamená, že musíte být analytický génius, abyste vytváření takovýchto segmentů zvládli. Uvidíte, že to po přečtení následujících řádků zvládnete raz dva.

Jak vytvoříte pokročilé segmenty

V každém přehledu, na který jsou aplikovatelné pokročilé segmenty, najdete možnost je použít a definovat. Pokročilé segmenty naleznete na hlavní obrazovce daného přehledu ukryté pod šipkou, viz obrázek.

Zobrazení pokročilých segmentů

  1. Klikněte na možnost Vytvořit nový segment pod názvem právě zvoleného přehledu.

     

    Vytvoření nového segmentu
  2. Zvolte jakoukoliv dimenzi nebo metriku a určete podmínky, které musí segment splňovat, aby do něj byla návštěva zahrnuta nebo z něj vyloučena.

     

  3. Vyberte v jakých profilech (zobrazeních) bude segment k dispozici přes odkaz Možnosti

     

  4. Vyzkoušejte si, zda jste segment nastavili dle vašich představ pomocí tlačítka Náhled nebo Vyzkoušet.

     

  5. Pokud jste s nastavením vlastního segmentu spokojeni, stačí už jen uložit.

Chcete-li se dozvědět více o Google Analytics, podívejte se na další články na našem blogu Sunitka.cz.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem